måndag 17 december 2007

Julafton och in action






Här kommer lite bilder på hoodiejackan in action. Det blev en tidig julafton för mig idag också för att när jag kom hem väntade det två tygpaket till mig, längtar efter att sy nåt av det men det blir nog inte till efter jul och nyår. Är helt såld på brunt och senapsfärgat tyg nu, dessutom passar det Noah så fint. Köper egntligen för mycket tyg men kan man låta bli att köpa retro man kommer ju aldrig hitta samma tyg igen, intalar jag mig själv i alla fall.

6 kommentarer:

Anki på sytt/vurm sa...

omlottjackan blev jätteläcker!
Och dom fina retrotygen KAN det inte ha varit fel att köpa )

BONGI sa...

Så fint - alltihop!!

Jes sa...

Superfina tyger & vilken underbar hoodie. Jag brukar oxå förklara mina tyginköp att tillfället kanske inte kommer igen :) min sambo köper dock inte detta han tycker jag köper för mycket & med taken på hur lite jag hiner sy och använda tygerna har han kanske rätt men jag kan inte låta bli att handla om tyget är RÄTT..

á Yeliqa sa...

Åh jag smälter. Vilken otroligt fin hoodiejacka.
Vad det gäller tyginköp så vet jag precis vad du pratar om. Det är ju såååå svårt att låta bli framförallt när det gäller retro, man vet aldrig när nästa tillfälle dyker upp

Anonym sa...

Underbar hoodie!
Men det är ju svårt att inte bli förtjust i tröjan, då det verkar vara ett charmtroll som trivs i den, som visar upp den!

Anonym sa...

Superfin hoodie!! :)Sen är jag jätte avis på alla dina fina tyger!!