söndag 4 november 2007

Lekdräkten klar




Jag har varit borta från bloggen i en vecka för att spendera lite tid med mannen som var hemma en vecka, idag åker han tillbaka till London så jag hoppas kunna sy lite mera denna veckan. Lekdräkten är nu klar eller nästan ska sy fast foder i luvan och sy dit ett namnband. Efter att ha provat den på lilla pojken så konstaterar jag att den absolut inte kan kallas overall utan måste kallas lekdräkt. Noah ser ut att ha så kul i den, här kommer lite bilder. Det var ganska svårt för honom att stå still men så är det väl i en lekdräkt. Tack igen alla som hjälpte mig med val av färg till muddar.

7 kommentarer:

Klockarbarn sa...

Den blev skitbra. Jätte läcker!!!!

hus och torp sa...

Jättefint!

Gekko sa...

Den ser ju helt underbar ut!!

Maria sa...

Helmysig!

florin design sa...

Den blev precis så där snygg som jag föreställt mig!!!! Underbar!!!

BONGI sa...

Åh, så fin!!

Jes sa...

Vilken ursnygg dress,underbar färgkombination. Har du gjort mönstret själv.