söndag 8 februari 2009

Några nya vänner

Dessa tyger hittade jag igår på Erikshjälpen när vi var lite tidiga till ett kalas i närheten. Verkligen glad blev jag eftersom det har blivit väldigt svårt att hitta något vettigt på secondhand här i stan eftersom det verkar finnas några damer som livnär sig på att köpa upp och sälja på Tradera. De brukar alltid stå längst fram vid dörren och springer in tar det de vill ha och sedan betala, det hela är avklarat på någon minut. Dessa två godbitar låg långt in i butiken och inte på det stället som textilierna brukar ligga, tur för mig. Båda tygerna är på ca 5,5m vardera, jag älskar den bruna frottén!


6 kommentarer:

Spjuver Design sa...

sååååååååååå snygga. E lite lätt avis:-).Bor själv i Laholm o här finns inte mycket att hitta på second hand.
Kommer nog att bli många fina alster av dem tygerna.

Retro Elephant sa...

Läckra tyger! :)

//Lina

Crew sa...

Ååååhhhååhhå! Den där frottén. Tur för dig att du bor långt bort annars hade chansen funnits att jag gått i sömnen och lagt rabarber på det :) Grymt snyggt! Du skulle inte vilja sälja eller byta en meter?

Lallis/Helene sa...

Vilken tur du hade som fick tag på de tygerna! Helt underbara!

Re-dizain sa...

Vilken tur du hade!!! Jätefina tyger och så stora bitar!!!

Mallaching sa...

Ja det verkar ju vara rätt så luckrativt det där med att sälja tyger på tradera ;)

Skitsnygga tyger... jag har också en bit av den fina frotten... vet inte riktigt vad det ska bli än...