onsdag 19 augusti 2009

Re-do cardigan


Här kommer en kofta eller förresten så föredrar jag namnet cardigan det låter mycket mysigare, whatever, en ull tröja som min äldre bror har skänkt eftersom han hade krympt den i tvätten som jag har sytt till en cardigan till Noah. Jättebra plagg nu på hösten och vintern tur att stora bror har krympt två till likadana tröjor:)

Förlåt att det inte har varit så många sytt inlägg på sistone. Jag har helt enkelt haft för mycket annat i huvudet och inte haft någon lust att sy. Lovar på bättring och så behöver vi verkligen fylla på i Noahs höst garderob. Tack alla ni som följer min blogg trots sporadiska inlägg.

10 kommentarer:

Pernilla sa...

Jätte snygg! =)

Retro Elephant sa...

Jättefin cardigan!

//Lina

Strumpetossa sa...

Den blev verklligen supersnygg!

Heimlaga sa...

Tjusigt! Hoppas inte din bror lär sig tvätta...

Mannagryn sa...

Haha! Nej man tycker att har det hänt en gång borde det inte hända igen med en exact likadan tröja. Bra för oss. Tackar tackar alla.

Anonym sa...

Jättefin! Ska börja spana efter krympta koftor.... ;)

od Andulky sa...

Så himla snygg!!

SiriR sa...

Så søt han er i sin nye cardigan!

Håper sy lysten kommer tilbake snart:)

Nilla sa...

Kanonfin!

Aleisa Ribalta sa...

Fin var det, jag gillar inte cardiganer, tills nu, tack för att du ändrade mig, eller inte du utan han, för den här lille kille är så söt och kul att skulle passa vilka kläder som helst, och gör dem snygga.