onsdag 23 juli 2008

Utmanad


Jag har blivit utmanad av Kånkarong att svara på följande frågor. Så här går det till: Svara på alla frågor. Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana de på deras bloggar, be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.


Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag:
Städa ur bokhyllan så att jag kan flytta in den i klädkammaren, rensa ur klädkammaren så att hyllan får plats, fylla hyllan med tyger som inte fick plats i första hyllan, umgås med man och barn, börja klippa lite fickor.


Vad gjorde du för 10 år sedan. (Ändrar till 5 år sedan eftersom det verkligen inte hände mycket i mitt liv runt 17)
Jag var 22år och bodde i London, jobbade på Skandium. Jag skulle ha med min nuvarande man med mig hem till Sverige för första gången att träffa föräldrarna och jag hade kommit in på London College of Fashion som skulle börja på hösten.


Ställen du bott på.
0-4 årUlricehamn, 4-13år Wetaskawin, Leduc, Millet alla runt Edmonton, Canada, 13-19år Jönköping, 19-25år Maida Vale, Wood Green, Bethnal Green, Notting Hill, Hackney, Bethnal Green igen på 2 olika ställen alla i London, Uk, 25år-nu Jönköping


Fem saker som du skulle göra om du var biljonär.
Betala av CSN, resa, öppna skolor i länder där det behövs, endast jobba med sådant som gör mig glad varje dag som att hjälpa andra, hitta ett hus i ett varma och ljusare klimat

Jag utmanar rino syr, rättvisa barn, liksom och gekko. Hoppas att ni inte redan har blivit utmanade.

3 kommentarer:

rino sa...

nu har jag svarat på din utmaning!
länge sen jag var inne här märker jag, vilka snygga saker du syr:-)

Lina sa...

Nu har jag också svarat på din utmaning!

Ha det gott!

(Ser att du har fått igång ordverifieringen, funkar det bättre?)

fante sa...

Vilka fina saker du syr :-) Hit kommer jag definitivt igen :-)