onsdag 11 mars 2009

Fancy ett tygbyte?


Har haft lite tur i tyger på sistonde, alla tygerna är nya förutom den gröna och den blåa klöver tyget som jag bara har små bitar av, om det finns någon som har lite mera av denna klövertryck och vill byta så hojta till.
Har nu också tänkt att jag ska byta ifrån mig lite frotté tyg som jag har en del meter av ni har tidigare sett två färgställningar i detta inlägg men nu finns också den brun rost gula på bilden. Jag är sugen på lite john blund, klöver, och något intressant mönster som jag inte redan har.

Glömde nästan bild på senaste barn i "Walk this Way " jackan, så söt kille och med mössa med P.O.S.E som passar toppenfint.

8 kommentarer:

stora lilla j sa...

Åh så fina tyger du kommer över! Jag har nog ett ganska litet lager tyg, men finns det något av det jag har som du är sugen på så älskar jag alla dina på bilden! Litet extra Mumintyget (behöver en rätt pyttig bit till en lampa, och dina frotteer med blommor...

Lotta Sultan sa...

jag tycker att det rutiga, blå tyget längst ner till höger är fantastiskt fint!

Anonym sa...

Ojj ojj vad jag önskar att jag hade nåt jag kunde fresta med! :)

Paket skickas imorrn ;)

Mannagryn sa...

Fnurr: det tyget är nytt, det är stretch 95%bomull 5%lycra och kan köpas metervara tror att det var 69kr eller 79kr metern om du vill så kan jag fixa till en tyglangning.

OttoPippi sa...

Hej vännen!!
Kolla jättegärna in hos mig och se om det finns nåt du vill byta till dig!!! Din frotté går inte av för hackor och jag är mest intresserad av det grön/gul/oreanga.... Jag skall snart få hem lite John Blund tyg i byte mot en jacka... Kanske det vore nåt. Annars vet du att jag jättegärna köper just den frottén av dig. Är också sugen på tyget längst ned till höger.....

florin design sa...

Jag byter som sagt gärna till mig lite frotté!!! Å jag har bla blått johnblund att byta bort men även annat.

Anonym sa...

Wow! Såå fina tyger! Önskar jag oxå hade ett stort lager så jag hade kunnat bytt något mot det fina tyget som visas på på andra raden längst till höger! Lycka till med byteshandeln;)

Madelene sa...

Vilka fina tyger :0)