fredag 6 mars 2009

Walk this way jacka

Det har varit lite tyst på bloggen vi har varit lite sjuka och jag har så gott det går försökt att beta av lite beställningar. Här är resultatet av en beställning på en Mannagryn jacka, nytt för denna jackan är ett snöre att dra åt luvan lite när det är lite kyligt.
Har funderat ett tag på att sätta namn på de modeller man syr ofta av och jag har kommit fram till att de ska få låttitlar som namn. När jag skulle bestämma vilken låt denna jackan skulle få så blev det just "Walk this Way" inte första versionen av aerosmith utan den versionen från 1986 då de gjorde om låten med Run- D.M.C.
Så här är bilder på Walk this Way jackan.



Noah fick stå model.

Hoppas att nya ägaren kommer att tycka om den nya jackan.

4 kommentarer:

OttoPippi sa...

Nämen så galet snygg!!!! Och så himla rolig idé det där med låtarna... (önskar att jag hade varit lika klyftig när jag började med modell-namn :-)).

Tusen tack igen för allt ditt besvär med tygerna samt mitt UNDERBARA bonustyg som nu hänger på tork och bara gör mig såååååå lycklig!!! Syr gärna ngt åt dig som tack (och köper gärna fler metrar av frottén om den blir till salu).

Kram till dig och Noah!!

florin design sa...

Vilken underbart fin jacka och Noah passar så bra i de strka färgerna!

Fick du aldrig mitt mail med mitt svar? Förstår ju att du redan fått hem mudd men jag är fortfarande sugen på manchestern...

Anonym sa...

WOW vilken underbar jacka! Gu va Du är duktig!!!

Lilla Gryn sa...

Vilken snygg jacka!! Modellen och färgvalet och allt är bara så läckert!! Kul att hitta till din blogg, jag återkommer gärna :-)