lördag 28 mars 2009

Två tvillingpojkar i Mannagryn mundering


Nu kan jag visa upp dem senaste jackorna ur systugan här i Jönköping. Dessa två jackor var beställda till två tvillingpojkar, blir så glad när det beställs blommiga jackor även till pojkar.

Det mörka yttertyget låg i mina gömmor och det ljusare yttertyget har kunden vunnit på tradera, lite roligt var det för att det låg i min minneslista i väntan på budgivning men jag missade slutet på auktionen. Tack snälla Anna att jag fick behålla det tyg som blev över.

Tydligen så är jackorna väl omtyckta av sina nya ägare, den ena tvillingen hade trots feber somnat med jackan på raklång på golvet.

13 kommentarer:

Lallis/Helene sa...

Underbara jackor!

stora lilla j sa...

jättefina! åh, vilka vårkänslor man får... Hihi, det var väl gott beröm?? Somnar raklång på golvet i jackan... :)

od Andulky sa...

Underbara!! Snyggt med mudden nere tycker jag!

Retro Elephant sa...

underbara jackor!

//Lina

Solveig Lövendahl sa...

Å vilka jackor! Helt underbara, speciellt den ljusare tycker jag (som också hade det tyget i min minneslista!).

kaoz sa...

Herlige vårlige jakker!!! Tyget på den første er bare råfint:)

linda sa...

Lika underbart vackra som vanligt dina jackor..kan inte sluta titta på dem!!

Doris_Assar sa...

Helt underbara!!!

Strömming sa...

Mmmm vilka underbart fina jackor!

jenny sa...

Helt fantastiskt snygga jackor!
-jenny-

Nusse sa...

verkligen jättefina jackor!

ealina sa...

Jättfina jackor :o)

Ulla sa...

Tak for din kommentar på min giveaway :-)

Sikke en fantastisk blog du har og hvilke skønne klæder du laver!! Lige min stil! Jeg vil høre om du tager imod bestillinger på disse jakker? Jeg kunne vældig godt bruge sådan nogle fine retro jakke til mine drenge :-)

Kh Ulla.