söndag 8 mars 2009

Soliga kläder på en mindre solig söndag

När det är så grått ute behövs det lite färglada kläder. Jag sydde egentligen dessa byxor för länge sen men visade nog aldrig upp dem i bloggen, här är byxorna i alla fall sydda i oanvänd metervara som jag fyndade i höstas. Tycker jättemycket om detta tyg och är glad för att jag har samma tryck på en benvitt grund med bruna och rostfärgade blommor.

Noah nere i tvättstuagn och hjälper mig att tvätt, torka och vika tyger.

Byxorna skulle ju få ett namn också, dessa blir "Planet Rock" av Afrika Bambaataa, håller även på med en ny modell på kappa som ska få heta "It's Oh So Quiet" av Björk.

15 kommentarer:

kaoz sa...

Så herlig glad bukse:) Kjempefin!

Likte også veldig godt den fine jakken i forrige inlegg:)

Lotta Sultan sa...

härliga! och tack än en gång för det fina extratyget!

stora lilla j sa...

han är ju så söt att man tappar andan!!! ;)

Solveig Lövendahl sa...

Helt underbara byxor i helt underbart tyg!
Och jättefin kille också förstås!!

Linda Muhr sa...

supersnygga brallor!

så glada!

rino sa...

fina!

Anonym sa...

Loving your blog! Kommer garanterat följa!
Kolla in Borås största och snabbast växande blogg just nu! http://arntyochmirry.se :)

take care!

SiriR sa...

Kjempefine bukser i et fantastisk stoff. Herlig!

BRUNo.RANGE sa...

Jättefina!

Lotta Sultan sa...

hej. det var jag igen! jag fick det grön-rosa. det var det jag ville ha! och ja, är intresserad av fler tygbyten om du har något på g. verkligen!

Julia sa...

Finfina byxor! och fin liten hjälpreda :)

Doris_Assar sa...

Grymt snygga! Vilken låt ska byxorna få då? ;-) :-D Kul idé!
Lägger till din blogg på min lista, om det är OK? :-)

OttoPippi sa...

Jag äääälskar dem!!! och så finfina de är på Noah!!!! Återigen är din namnidé så sagolikt super!!
Kram!

Anonym sa...

Super fina oc vilken modell noah är!

Retro Elephant sa...

Väldigt snygga byxor! Måste fråga dig en sak :) Din snedslå på bilden ser så fin och trevlig ut, varifrån köper du den? Är den bra kvalitet?

//Lina