tisdag 23 oktober 2007

Det var många inlägg idag


På lördag kommer min man hem från London då har han varit borta i nästan 4 månader. Det har varit jobbigt tycker jag, inte så mycket att sköta Noah ensam men mer att sakna att ha någon att prata och skratta med. En del frossar i godis när dem känner sig ledsna, jag är nog en som shoppar, tur att det är mycket secondhand annars hade man ju varit pank. Igår köpte jag detta pippi tyg på Åhlens, läste någonstans att dem inte skulle ta in mera av det och jag ville så gärna sy en liten klänning om Noah skulle nån gång i framtiden få en syster. Jag tog det sista på rullen 3m och såg sen ett litet ställe där den gröna färgen inte hade tryckts ordentligt så jag fick biten för halva priset 120kr för 3m, då blir man glad. Undrar om mannen blir lika glad när han ser hur mycket tyg jag har köpt sen han åkte?

2 kommentarer:

Jes sa...

Visst är tyget fint, fick oxå tag på sista tygbiten på min lokala åhlens. Min sambo tycker oxå att jag köper för mycket tyger.

hus och torp sa...

Det är ett fint tyg. Skönt att han snart kommer hem.