onsdag 24 oktober 2007

UFO?



Jag har sett att det är många som jag som har lite halv färdiga projekt som ligger, ufon alltså. Nu måste jag ha eran hjälp så att denna overall kan bli klar. Först vet jag inte om jag ska sy på en luva eller om jag bara ska ha en halsmudd, sen så kan jag verkligen inte bestämma mig för vilken färg jag ska ha på mudden. Jag hatar verkligen detta, den måste bli klar snart så Noah får använda den nån gång innan han blir för stor. Jag vet att jag ska ha en sån dragkedja med ring iallefall, det blir en riktig retro känsle med den randiga frotten. Snälla hjälp mig.




Lägger också ut ett härligt tyg jag hittade på myrornas, vet inte om det är äkta retro men fint är det.

5 kommentarer:

Klockarbarn sa...

Luva är ju fint. Jag tycker att orange, röd eller knallgul kan vara fint till.

florin design sa...

Gula muddar och absolut en luva! Gärna fodrad med samma tyg som muddarna...

Ida sa...

Jag tycker inte du ska ha någon luva och utan röd mudd i halsen och på ben och armar.

hus och torp sa...

Jag tycker att en stark färg skulle göra sig fint till det gröna. Vilken stark färg som helst, men gärna gult, orange eller turkost. Vill du vara mer försiktig är brunt alltid rätt. Luva verkar gulligt, men kanske är jobbigt under vinteroverallen?
Lycka till.

Josefinaste sa...

Den kommer bli jättefin när den blir klar. Luva tycker jag absolut att du ska ha! Vit eller brun om du vill ara försiktig annars har du fått bra förslag från de andra. =)