måndag 22 oktober 2007

Lite fynd



Rensar hemma hos mormor och morfar då dem ska flytta till Katrineholm, då hittade jag lite tyger och denna jättesöta påslakan till spjälsäng. Tänkte sprätta bort tyget på baksidan och byta det mot ett "vanligt" bomullstyg, det är det gröna med vita blommor nu.


Annars i Noahs rum hänger denna coola lampa som jag fyndade på secondhand någon månad sen. Den ger ett härligt varmt ljus med dem oranga disketterna men lyser tyvärr inte upp så bra. Oh well!



Ska ta kort på lite tyg fynd jag gjorde i lördags också, ska bara tvätta tyget först.

1 kommentar:

Maria sa...

Här har du en ny läsare av din nya blogg! Roligt med kreativa människor...och oj, vilken härlig ordning i ditt tygskåp. Jag visade mitt förra veckan och är du pedant så ska du kanske inte spana in det...men jag har iallafall sorterat efter färg =)